دلم شکسته


(¯`°•.♥ONLY LOVER♥.•°´¯)

آسمان وقف نگاهت عشق من مانده ام چشم به راهت عشق من هرکجاهستی و باشی گویم که خداپشت وپناهت عشق من

ای خدا دلم گرفته از این زمونه       چی بگم از این دلم از دست مردم خونه خونه

هر کی از راه می رسه پا روی این دلم می زاره      چی بگم از این چشام که شب و روز هی می باره

دلم شکسته خدا خدا خدا خداااااااااااا             من شدم خسته خدا خدا خدا خدااااااااااااااااااااااا

نامردی دیدم خدا خدا خدا خدااااااااااااااااااا             سختی کشیدم خدا خدا خدا خدااااااااااااااااااااااااا

خدااااااااااااااااااا..........



نظرات شما عزیزان:

negar
ساعت13:12---22 مهر 1390
salam mer30az inke sar zadi va nazardadi khoshalam khoshet omad

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اشعار عاشقانهدست نوشته هااشعار غمناک
پنج شنبه 21 مهر 1390| 19:27 |عاشق تنها| |

❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-

ϰ-†нêmê§